+994 55 899 00 53
Şəxsi kabinet
Elan ver
Güvənli
Təhlükəsiz
Rahat
satışın tək ünvanı
elnur

Mühərrik niyə qızdırır???

Mühərrik niyə qızdırır???

Mühərrik niyə qızdırır???
Avtomobil mühərrikinin həddindən artıq qızmasına müxtəlif amillər səbəb ola bilər
Mühərrikin həddindən artıq qızmasının əsas səbəbləri aşağıdakılardır:
1) Qeyri-kafi soyuducu səviyyəsi. Sistemi tam doldurmağa ehtiyac yoxdur, optimal göstərici minimum və maksimum kəsiklər arasındadır.
2) Soyutma dövrəsinin təzyiqsizləşdirilməsi. Bu vəziyyətdə antifriz sadəcə sızır və onun tələb olunan həcmini saxlamaq mümkün deyil. Radiatorda mexaniki zədələr, çatlar və deşiklər nəzərə çarpırsa, rezin şlanqlar və borular çox köhnəlmiş görünürsə, onlar dəyişdirilməlidir.
3) Buxar klapanının zədələnməsi. Normal vəziyyətdə, klapan avtomatik olaraq soyutma dövrəsində artıq təzyiqi aradan qaldırır, lakin bir qüsur, qapağın olmaması səbəbindən bu baş vermir, antifriz vaxtından əvvəl qaynayır və təzyiq bəzən qırıla bilən dəyərlərə çatır.
4) Radiatorun çirklənməsi. Mühərrik həddindən artıq istiləşdikdə, səbəblər çox sadə ola bilər. Radiatorda kir yığılması bunlardan biridir. Sıx bir toz təbəqəsi istilik yayılmasını əhəmiyyətli dərəcədə pisləşdirir, buna görə də vaxtaşırı təmizləmə aparılmalıdır. Yalnız xarici təmizləmə tövsiyə edilmir, həm də radiatorun daxili yuyulması, boruların axın qabiliyyətini pozan əhəng yataqlarını və pas parçalarını həll etməyə imkan verir.
5) Fanın (pərin) zədələnməsi. Söhbət içərisində olan çarxın və ya korpusun məhv edilməsindən gedir. Hər iki halda hava axınının intensivliyi qeyri-kafi olur və təmir tələb olunur. Elektrik problemləri, nasaz naqillər və ya soyuducu suyun istiliyinə nəzarət edən, səhv oxunuşları qeyd edən bir sensor səbəbindən isti havada mühərrik həddindən artıq istiləşir, buna görə fanın iş rejimi müəyyən bir vəziyyətin tələblərinə cavab vermir.
6) Termostatın nasazlığı. Ən çox görülən nasazlıq qapalı vəziyyətdə tıxanmadır. Bu vəziyyətdə, antifriz kiçik bir dairədə dolaşmağa başlayır, bu da istilik enerjisini effektiv şəkildə aradan qaldırmaq üçün kifayət deyil.
7) Pompanın nasazlığı. Nasos, soyuducu suyun dövrə vasitəsilə dövriyyəsinə cavabdehdir. Əgər uğursuz olarsa, proses dayanır və istiliyin çıxarılması qeyri-mümkün olur.
7) Silindr başlığının (qalovka) nasazlığı, silindr blokunun çatlaması. Avtomobil mühərrikinin həddindən artıq qızmasının səbəbinin mahiyyəti yanma kameralarından isti havanın buraxılması, soyutma sisteminin elementlərinin həddindən artıq qızmasıdır, şiddəti bəzən o qədər böyükdür ki, dağılmağa başlayır.
 #turbo #turbo #mator #motor #motor #Motoroil #engine #engine #masterklas

elnur