Freon və Kondisioner sistemi

Freon kondisioner və soyuducu sistemlərdə soyuducu kimi istifadə edilən bir qrup kimyəvi maddənin ümumi adıdır. Avtomobillərdə salonu sərinlətmək üçün kondisioner sistemində freon istifadə olunur.
Əvvəllər ən çox yayılmış freon R-12 (diklorodifluorometan) idi, lakin ozon təbəqəsinə mənfi təsir göstərdiyi üçün istifadəsi məhdudlaşdırıldı. Müasir avtomobillərdə adətən ozon təbəqəsi üçün daha az zərərli olan freon R-134a (1,1,1,2-tetrafloroetan) istifadə olunur, həm də ekoloji tələblərə görə dəyişdirilməlidir.
Son illərdə avtomobil istehsalçıları daha az qlobal istiləşmə potensialına malik olan R-1234yf (2,3,3,3-tetrafloropropen) kimi yeni soyuduculara keçməyə başlayıblar.
Bu necə işləyir:
1 Kompressor: Sistemin mərkəzində soyuducu (freon) sıxan bir kompressor var. Qazı sıxmaq onun temperaturunu və təzyiqini artırır.
2 Kondenser: İsti, yüksək təzyiqli soyuducu adətən radiatorun qarşısında yerləşən kondensatora daxil olur. Burada soyuducu hava axını ilə soyudulur və mayeyə çevrilir.
3 Buxarlandırıcı: Maye soyuducu daha sonra genişləndirici klapandan və ya kapilyar borudan keçir, burada təzyiqi kəskin azalır. Bu, avtomobilin içərisində yerləşən buxarlandırıcıda onun buxarlanmasına gətirib çıxarır. Soyuducu buxarlandıqda, kabinədəki havadan istiliyi udur və bununla da onu soyuyur.
4 Fan: Soyudulmuş hava fan tərəfindən üfürülür və hava kanalları vasitəsilə avtomobilin salonuna paylanır.
5 Soyuducunun qaytarılması: Soyuducu buxarlandıqdan və istiliyi qəbul etdikdən sonra qaz olaraq kompressora qaytarılır və dövr təkrarlanır.
Bu komponentlər sərin havanın daimi axını təmin etmək və avtomobilin içərisində istənilən temperaturu saxlamaq üçün birlikdə işləyir. Temperatur və fan gücü idarəetmə sistemləri və idarəetmə panelindəki düymələr vasitəsilə idarə olunur. #ComfortCar #car #cars